Friday 25 March 2011

Cintaku....

  Perkenalan aku dgn dia memg x d sgka2...pd mlenye hnya sbgai tmn chatting kat YM...p skg tmn y plg        istimewa lam hdp aku..hehehe

  Pd mlenye x ad lh mnat sgt nk serius pom p lme2 2 perasan syg 2 ad...rndu...smua ad lah...shgalah kmi tkar2 phone number mse chat...bak kate pepatah 'Cinta siber'...hahahaha...

   Nie lah org y aku sbt2kan nie...


                                                           Shahrilrafaie Che Osman

Sampai skg lar aku nga dye msh bersama...tarikh keramat y aku xkn pnh lupe smpai ble2...15Mac2009...segalanya tntg dye dlm ingatan aku...wlpom pkara2 y agak remeh temeh...huhuhu...slm 2 thun nie jgk,mcm2 dah blaku...ad pht ad mnis....bknye slalu hppy,,,kdg2 gduh smpai nk clash g2!haha...p bjya lar d slmtkan jgk...





              'Abg,walau ape pom jd,syg tetap sygkan abg smpai akhir hayat syg..Love u so much..'


                                                               ~ Kenangan terindah ~


                                                      Nie bru blik dri Mesra Mall..Dungun...


                skema smcm jew g tgok movie pkai bju kurg...tkot kne mroh nga org sbloh aku nie...haha


ktorg memg ske pg jln2...2 lah hobi ktorg bersma...lau jpe msti ade jew tmpt y ktorg nk pg wlpom dah byak kali ktorg pgi...hahaha..p tmpt y slalu ktrg g mkn KFC r!!slalu d hati...x pg x sah...hehe...Hidup mesti penuh dgn kenangan dan keceriaan...:)

                            ' Nurul Shuhada sayang,cintakan Shahrilrafaie Che Osman '

            Aku harap perhubungan aku nga dye akan trus berkekalan hga ke akhir hayat....Aminnn....









No comments:

Post a Comment